måndag 28 mars 2011

Sjuk:(

Och jag som ska tävla på lördag, nej! Inte vara sjuk, i min förra skola var jag aldrig sjuk, men nu e jag det hela tiden. Basillskola;( Jag hostar upp mina lungor snart, inte så bra. Aa. Sen ska vi ju ha redovisning om ett land typ näst nästa vecka och jag vill inte!!! Läskigt, jag kommer ju darra sönder:/ Jag vill inte, vill inte vill inte, varför ska man? Sen har värsta Afrika provet på min födelsedag och det vill jag inte heller! Måste nog börja plugga..?
Men iaf så var jag sjuk förra året på min födelsedag och året innan det;( asläbbigt faktiskt! :S Men nu ska jag vila så jag blir frisk;) som om de kommer hända...

P U S S P Å E R E L L E R A A, V E T I N T E V A D J A G S K A S K R I V A H A H A F E T T K O N S T I G J A E;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mkt mera!