fredag 15 april 2011

Värsta dagen, haha både på gott o ont!

Tjenare era små gollungar, idag så hade vi fett najsig dag ;) Sista va syslöjd och då hade alla med sig fika, sjukmkt. Aa, sen så började jag och Hanna på en riktigt fin påsk-kyckling, bara så att alla vet är den faktiskt skitfin. Sen när vi slutade så kom mamma o hämtade mig vid 13.00 och sa att jag inte skulle rida lektion så det blir inte bilder från de, men istälet så red jag ut. Det var Linn/Winchester Antonia/Ricardo Vilma/Wonder Pauline/Lizette Jennifer/Comet, och vi red Hagby. Jag bah; Vi tar det lite lugnt. Men så blev det ju inte, W var sjukt spattig idag, han kastade sig ut på en åker där de sådde, och hoppade runt, BOCKADE väldigt stort, skenade typ och så. Haha, men jag känner mig ju trygg fast han va ju lite överdriven asso:S Aaja, det gick väl bra, han va ju så söt när han spattade runt som en galning, jag har ju alltid haft lugna ponnisar som man alltid har kunnat säga att: Du kan rida in i hans rumpa(ni som inte kan ngt om hästar osv fattar nog inte), han bockar aldrig. Men med denna ponny får man säga: Rid inte nära hans rumpa i galoppen för han bockar och sparkar bak ut, han steppar och så. Asso ni som jag red ut med mig, hoppas att ni inte tycker att det e jobbigt att rida med mig pga hans beteende. Haha!

Imrn ska jag på internationell hundutställning i Västerås med lille Ragnar och så ska jag ställa ut Roxan också. Men nu ska jag inte sitta och blogga mer för jag ska springa på springbandet en stund. ;)

Så här fint va det på slöjdbordet!
Detta är den fina kycklingen;)
Mitt fina mumintroll ;)
Fina ponnyn ;)

Puss o Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mkt mera!